Specjalista ds. finansowo - kadrowych

Ogłoszenie numer: 5806857, z dnia 2021-11-01

Zespół Szkół Specjalnych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

Zespół Szkół Specjalnych w Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym jest jedną z placówek w województwie mazowieckim, w których dzieci mogą przechodzić proces leczenia i rehabilitacji bez przerywania nauki. Przybywają tu dzieci i młodzież z całego kraju. W skład Zespołu Szkół Specjalnych, którego siedzibą jest szpital dziecięcy w Dziekanowie Leśnym wchodzą:

  • Specjalna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi;
  • Specjalne Liceum Ogólnokształcące.

Organem prowadzącym Zespół Szkół Specjalnych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego w Warszawie.

W roku szkolnym 2021/2022 w szkole zatrudnionych jest 20 nauczycieli i 3 osoby w dziale administracji.

Specjalista ds. finansowo - kadrowych

Miejsce pracy: mazowieckie / Dziekanów Leśny

 

Opis stanowiska

  • Prawidłowe i terminowe prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont;
  • Uzgadnianie sald kont księgowych dotyczących dochodów i wydatków budżetowych;
  • Księgowanie syntetyczne i analityczne wydatków budżetowych (bieżących), wg klasyfikacji budżetowej, kosztów według rodzaju, kosztów finansowych, pozostałych kosztów;
  • Kompletowanie dokumentacji dowodów księgowych dotyczących wydatków i dochodów budżetowych;
  • Kontrola prawidłowej ewidencji dochodów i wydatków budżetowych oraz ich zaangażowania, porównanie z planem finansowym;
  • Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych;
  • Analiza i kontrola kont analitycznych dotyczących dochodów i wydatków budżetowych;
  • Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji;
  • Terminowe i zgodne z przepisami sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych;
  • Rozliczanie dotacji;
  • Prowadzenie ewidencji rejestru VAT;
  • Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników;
  • Pełna obsługa pracowników od zatrudnienia do zwolnienia;
  • Sporządzanie list płac z tytułu wszelkich wynagrodzeń, zasiłków ZUS;
  • Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych;
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korygujących ZUS;
  • Sporządzanie informacji o dochodach PIT-11 ; PIT-40;
  • Wystawianie zaświadczeń RP-7;
  • Planowanie i rozliczanie funduszu płac.

Wymagania

  • Obywatelstwo polskie,
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Wykształcenie wyższe minimum 5 letni staż pracy w księgowości, w tym co najmniej 3 lata w administracji samorządowej,
  • Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,
  • Znajomość przepisów w zakresie: ustawy o finansach publicznych, ustaw o rachunkowości, ustaw o dochodach jst, ustawy o samorządzie województwa,
  • Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, Word, Excel.

Wymagania pożądane:

  • Umiejętność pracy w komputerowych systemach finansowo-księgowych Prosoft, systemu informatycznego „Kady i płace” Prosoft, obsługa programu Bestia.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia na ½ etatu i niezbędne narzędzia pracy;
  • Przyjazną atmosferę pracy, szkolenia;
  • Oferujemy 3500 Brutto.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.